Residential MD Home Warranty

Home Warranty Plan Details and Reviews for Residential MD Home Warranty

Residential MD Home Warranty

Premium: $540
Deductible: $85
Effective:
Web: residentialmd.com
Customer Service 2.5 Star Rating2.5 Star Rating2.5 Star Rating2.5 Star Rating2.5 Star Rating
Service Timeliness 2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating
Repair Service 2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating
Overall Rating 2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating
Total Reviews: 23
Enter Zip: 
Write a Review!

Reviews & Ratings

Pages: [2] 1 Next

    John Motler, Littleton - CO 04/17/14
      Rating : 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Customer Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Service Timeliness: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Repair Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Overall Rating: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating

    I like many people here cashed an obscure check for 3:50 thinking it was an escrow refund or something. Never explicitly signing up for any warranty plan. Definitely a scam that OCWEN seem compliant in. Would be interested in pursuing a lawsuit with other interested parties([email protected]) view less
    I like many people here cashed an obscure check for 3:50 thinking it was an escrow refund or something. Never explicitly signing up for any warranty plan. Definitely a scam that OCWEN seem compliant in. Would be interested in pursuing a lawsuit ... view more
     Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #39
    eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 04/17/14

    Re #37

    Hicks, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you feel this way. We want to take a second look and investigate the specifics of your situation. We aim to provide a high level of customer service in order to make home management easy on you. Give us a chance to address your concerns directly. Please send us an email ([email protected]) include the address for your property, a telephone number and the best times to call you.

    -eRelations Specialist Residential MD
    /sm view less
    Re #37

    Hicks, thank you for your feedback. We are sorry to hear that you feel this way. We want to take a second look and investigate the specifics of your situation. We aim to provide a high level of customer service in order to ... view more
     Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #38
    Hicks, Mary Esther - FL 04/14/14
      Rating : 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Customer Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Service Timeliness: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Repair Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Overall Rating: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating

    The same thing happened to us as the person in #13. Now we have to find another company for an est. or use the company that Residential MD uses. $85.00 walked out the door with no help what so ever. They should put in Large print what they WILL NOT COVER instead of what they will. view less
    The same thing happened to us as the person in #13. Now we have to find another company for an est. or use the company that Residential MD uses. $85.00 walked out the door with no help what so ever. They should put in Large print what they ... view more
     Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #37
    eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 04/08/14

    Re #35

    Richard Frizell, we apologize for any misunderstanding of billing for Residential MD. Rest assured, our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment of warranty premiums. We would like to address your concerns directly and provide you with enrollment authorization details. Please contact our Membership Services Department at (800) 474-4047 or send an email to [email protected] and provide your name, property address and phone number with best time to contact you.

    -eRelations Specialist Residential MD

    /sm view less
    Re #35

    Richard Frizell, we apologize for any misunderstanding of billing for Residential MD. Rest assured, our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment of warranty premiums. We ... view more
     Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #36
    richard frizell, philadelphia - PA 04/07/14

    They got me too. $54.95 a month since last July. OCWEN is part of this mortgage fraud along with Residential MD. and should be hit with a class action law suit. Ocwen gave me a work order # for their investigation into providing a refund. I asked for proof of authorization a month ago and I have not yet been informed that I cashed a check for $3.50--but I might have. SCAM is right. After all the dirty dealings and mortgage co. failures and fallouts, you would think they would try to run a clean ship. HAH!! The honest dollar is only enough for the honest man. view less
    They got me too. $54.95 a month since last July. OCWEN is part of this mortgage fraud along with Residential MD. and should be hit with a class action law suit. Ocwen gave me a work order # for their investigation into providing a refund. I ... view more
     Rate this review: Add rating 2  Subtract rating 0  #35
    eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 03/25/14

    Re #33

    Carolyn Politis, We apologize for any misunderstanding of billing for Residential MD. Rest assured, our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment for warranty premiums. We would like to address your experience. We will investigate the specifics of your enrollment and report back to you as soon as possible.

    eRelations Specialist Residential MD
    /sm view less
    Re #33

    Carolyn Politis, We apologize for any misunderstanding of billing for Residential MD. Rest assured, our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment for warranty premiums. We ... view more
     Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #34
    Carolyn Politis, Ruckersville - VA 03/24/14
      Rating : 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Customer Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Repair Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
    • Overall Rating: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating

    This company started taking money out of my mortgage account in June 2013 for a product that I did not authorize. They say they give you 30 days free and then if you do nothing (which I did as I did not want the product) they begin charging you for it. Totally unethical and we have lost $540.00 because our mortgage co does not send us statments so we only just found out about this charge. Our mortgage was with Wyndham Capital, it was sold to Green Tree and then OCWEN (all in one month). view less
    This company started taking money out of my mortgage account in June 2013 for a product that I did not authorize. They say they give you 30 days free and then if you do nothing (which I did as I did not want the product) they begin charging you ... view more
     Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #33
    eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 03/21/14

    Re #31

    John Ranyak, I apologize for any misunderstanding of the billing for Residential MD. Rest assured, our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment of warranty premiums. I would like to address your experience. Please send me an email at [email protected] and provide your name, property address and phone number with the best time to contact you. I will investigate the situation and report back to you as soon as possible.

    --Stephanie eRelations Specialist Residential MD view less
    Re #31

    John Ranyak, I apologize for any misunderstanding of the billing for Residential MD. Rest assured, our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment of warranty premiums. I would ... view more
     Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #32
    John Ranyak, Lantana - FL 03/19/14
      • Customer Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating

      Got an unsolicited call from RMD (via Green Tree Mortgage) offering "informative" booklet on a service plan costing $46/mo. I agreed to their sending the information for my consideration. After agreeing, I was told I would have 3 days to decline the service after which I would be charged the first month's premium. I refused and said I agreed to see the plan not to be conditionally enrolled in an UNSEEN plan and said don't send it. Now I expect Green Tree will be charging me as they did so many others that did not agree but getting scammed with a "credit check". Hang up on any RMD callers and complain to your mortgage banker. It's a predatory insurance sales tactic using a sensitive connection to unscrupulous home mortgage companies. view less
      Got an unsolicited call from RMD (via Green Tree Mortgage) offering "informative" booklet on a service plan costing $46/mo. I agreed to their sending the information for my consideration. After agreeing, I was told I would have 3 days to decline ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #31
      eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 03/04/14

      RE #29

      Greg A, we are pleased to hear that you are happy with the outcome of your claim. We have greatly valued your business throughout the years and want you to continue relying on us in the future.

      -eRelations Specialist Residential MD
      /sm view less
      RE #29

      Greg A, we are pleased to hear that you are happy with the outcome of your claim. We have greatly valued your business throughout the years and want you to continue relying on us in the future.

      -eRelations ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #30
      Greg A, Greensboro - NC 02/28/14
        Rating : 4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating
      • Customer Service: 5 Star Rating5 Star Rating5 Star Rating5 Star Rating5 Star Rating
      • Service Timeliness: 5 Star Rating5 Star Rating5 Star Rating5 Star Rating5 Star Rating
      • Repair Service: 5 Star Rating5 Star Rating5 Star Rating5 Star Rating5 Star Rating
      • Overall Rating: 4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating

      RDM followed up immediately on my last review. The service company that was sent did an excellent job and RMD Customer Service also followed up in a timely manor to insure that the unit was fixed. I appreciate the quick response to address my concerns. I was assured that my unit would be replaced if it could not be repaired in an efficient manor. view less
      RDM followed up immediately on my last review. The service company that was sent did an excellent job and RMD Customer Service also followed up in a timely manor to insure that the unit was fixed. I appreciate the quick response to address my ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #29
      eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 02/28/14

      RE #26

      Greg A, thank you for your honest feedback regarding Residential MD. We have greatly valued your business throughout the years and want you to continue relying on us in the future.

      We weigh several factors when considering repair versus replacement. However, we are currently investigating the specifics of your situation. We will contact you directly to address your concerns and ensure you receive every possible benefit your policy affords.

      -eRelations Specialist Residential MD
      /sm view less
      RE #26

      Greg A, thank you for your honest feedback regarding Residential MD. We have greatly valued your business throughout the years and want you to continue relying on us in the future.

      We weigh several factors ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #28
      eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 02/28/14

      RE #26


      Greg A, thank you for your honest feedback regarding Residential MD. We have greatly valued your business throughout the years and want you to continue relying on us in the future.

      We weigh several factors when considering repair versus replacement. However, we are currently investigating the specifics of your situation. We will contact you directly to address your concerns and ensure you receive every possible benefit your policy affords.

      -eRelations Specialist Residential MD
      /sm view less
      RE #26


      Greg A, thank you for your honest feedback regarding Residential MD. We have greatly valued your business throughout the years and want you to continue relying on us in the future.

      We weigh several ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #27
      Greg A, Greensboro - NC 02/27/14
        Rating : 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Customer Service: 3 Star Rating3 Star Rating3 Star Rating3 Star Rating3 Star Rating
      • Service Timeliness: 4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating
      • Repair Service: 2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating
      • Overall Rating: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating

      I have been with REsidential MD for a number of years. I signed up through my mortgage company, USBank in good faith. I have had my refrigerator repaired and hot water heater replaced. With the hot water heater, I was told I had to bring my new water heater up to the new code. This was an out of pocket cost of $350 not cover by Residential MD. I also have had my HVAC repaiared each spring when it fails to cool. EAch time a technician is sent, they tell me that the unit is over 15 yearws old and needs to be replaced. This week, I woke to the sound of my smoke alarm and house filled with a buring smell. After calling 911 and the fire department finding nothing on fire, they suggested I have my HVAC looked at. The technician handed me a hand full of broke burnt up heating element parts and again told me that the unit needs to be replaced. With Each AC repair and now heating repair, Residential puts another patch on the system. The system was manufactured over 20 years ago. It has been limping along over the past several years with patch after patch. What does it take to finally have this unit replaced? view less
      I have been with REsidential MD for a number of years. I signed up through my mortgage company, USBank in good faith. I have had my refrigerator repaired and hot water heater replaced. With the hot water heater, I was told I had to bring my new ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #26
      -eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 02/17/14

      RE #24

      Sangguk Kang, we apologize for any misunderstanding regarding billing for Residential MD. Our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment of warranty premiums. We’ve addressed your concerns with you and provided verification of your enrollment, you are no longer being charged as a result. If you have additional concerns we would be more than happy to speak with you. Please contact us directly.

      -eRelations Specialist Residential MD
      /sm view less
      RE #24

      Sangguk Kang, we apologize for any misunderstanding regarding billing for Residential MD. Our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment of warranty premiums. We’ve ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #25
      Sangguk Kang, Wilmington - DE 02/12/14
        Rating : 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Customer Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Overall Rating: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating

      Residential MD is a crook.

      Last month, I realized that $54.95 had been charged to my mortgage statement in the name of “home warranty”. After investigating the details about it, I could see that the same amount of money had been charged continuously for past 5 months. So, I called my mortgage company (OCWEN) to cancel it, and asked to refund the money that had been withdrawn for 5 months ($54.95*5=$274.75) because I had not authorized it. OCWEN said it would ask the Residential MD to refund my money. But last week, Residential MD sent me a copy of the check I deposited last year ($3.50) to show that the contract was initiated by the check signing, so it is a valid contract.
      When I received the check last year, however, I thought that there must have been overpayment that I had to receive from my previous loan company, and then deposited the check. I truly didn’t know that depositing the check means purchasing the home warranty plan. Who would think this is the start of the contract even without showing any documents such as terms of contract, provided services, etc.? It is a very mean way to intimidate the contract.

      I'll file this case to FBI or Governor’s office of consumer affairs if they will not refund my money. view less
      Residential MD is a crook.

      Last month, I realized that $54.95 had been charged to my mortgage statement in the name of “home warranty”. After investigating the details about it, I could see that the same amount of money had ... view more
       Rate this review: Add rating 1  Subtract rating 0  #24
      eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 01/29/14

      Re #22

      Mr. Sager, we are happy to hear that you are pleased with the service you received. Your compliments regarding the representative that assisted you were forwarded to his manager. We will follow up with you directly to insure that the installation is completed to your satisfaction. Our goal is to create a positive experience for our customers; we’re glad we found an amicable solution!

      eRelations Specialist Residential MD
      /sm view less
      Re #22

      Mr. Sager, we are happy to hear that you are pleased with the service you received. Your compliments regarding the representative that assisted you were forwarded to his manager. We will follow up with you directly to insure ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #23
      Ras Sager, Whitesville - KY 01/27/14

      Follow-Up to my initial review of 01/16/14. After that note, Residental MD rebounded back to the Good Side. Before that was the case, I still had to suck it up, taking my own initiative and calling a local HVAC company. They were at my home within 30 minutes of the initial call and put my mind at ease, telling me my home was not going to catch on fire, the 30-y/o heat pump was dead... Darn thing did better than I would have after 30 years of spinning all the time. The charge for the visit was about that of my deductible. Within an hour of their departure, Residential MD called and stated they had found someone in the area and in the "network" to help me, they'd call me and be out the next day. I called "Ronny" (sp) in the Dept at Residential MD (Cross Country) that monitors out of network charges. He was very pleasent to speak with and seemed legitimately empathetic to my delimma and my whining. Ronny worked with me and approved that non-network HVAC visit as my deductible cost. Since that day Residential MD (who by the way, does read these reviews) has been in touch with me nearly ever day to ensure everything was/is going smoothly between the network HVAC and myself. That HVAC company is due out again to my home on Wednesday (01/29/14) to install the new Heat Pump. Folks that know me will tell you (Gosh I hope so) that I'm the first to compliment or tip really well when I'm treated well, like any person, pet, and probably anything else with a pulse plus trees and shrubs, would want to be. When customer service fails, I'm normally silent and just tip less (the latter when it's a tip-based position). First Impressions are huge to me and that first impression (other than the staff I spoke to) was so dis-engaged from the process I almost swithed to another Home Warrenty company that day. Once Residential MD found someone in the network EVERYTHING has been handled professionally, politely, and with timeliness. I work with Insurance so I know any costly procedure is usually reviewed before the claim is approved, that I'm ready for.. it's life.... the Network issue... Just mpt expecting that. Thank you Residential MD, soon we will be warm again without those heater bars. view less
      Follow-Up to my initial review of 01/16/14. After that note, Residental MD rebounded back to the Good Side. Before that was the case, I still had to suck it up, taking my own initiative and calling a local HVAC company. They were at my home ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #22
      eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 01/20/14

      Re #18 and #19

      Lori, I sincerely apologize that the wait time you experienced was not in keeping with your expectations. I assure you that your experience was not representative of our turnaround times for service. I would be happy to look into the specifics of your situation and try to find a way to rectify it. Please send me an email at [email protected] and provide your name, property address and phone number with best time to contact you. I will investigate the situation and report back to you as soon as possible.

      --Stephanie eRelations Specialist Residential MD view less
      Re #18 and #19

      Lori, I sincerely apologize that the wait time you experienced was not in keeping with your expectations. I assure you that your experience was not representative of our turnaround times for service. I would be ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #21
      eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 01/20/14

      RE # 17

      Ras Sager, thank you for your feedback, it helps us improve our level of service to you. I’m sorry to hear that you are not happy with your heating system claim. I will investigate the situation and contact you directly to address your concerns and insure that you are satisfied with your claim.

      eRealations Specialist – Residential MD
      /sm view less
      RE # 17

      Ras Sager, thank you for your feedback, it helps us improve our level of service to you. I’m sorry to hear that you are not happy with your heating system claim. I will investigate the situation and contact you directly ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #20
      Lori, Canton - OH 01/16/14
        Rating : 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Customer Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Service Timeliness: 2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating
      • Repair Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Overall Rating: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating

      I pay $45 a month and have a $85 deduct.(paid my deductable twice in one month for same problem) My furnace went out over a month ago! They have sent out many contractors over the month,from dif. companies all diagnosing dif. problems. My children and I have been keeping warm in one small bedroom with a space heater (4 people in one room) for a month! The company promises calls back and they do not do so! I have contacted them over 20 times in a month and they are so unorganized and seem to have little to no info of what has been done or by who! They refuse to replace my furnace and keep sending out workers, that can't seem to fix the problem. Common Sense, Would tell them it is cheaper to just replace! My pipes will freeze, if they don't get this fixed......ARE THEY WANTING ANOTHER CLAIM FOR THE PIPES TOO? view less
      I pay $45 a month and have a $85 deduct.(paid my deductable twice in one month for same problem) My furnace went out over a month ago! They have sent out many contractors over the month,from dif. companies all diagnosing dif. problems. My ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #19
      Lori, Canton - OH 01/16/14

      I pay $45 a month and have a $85 deduct. My furnace went out over a month ago! They have sent out many contractors over the month,from dif. companies all diagnosing dif. problems. My children and I have been keeping warm in one small bedroom with a space heater (4 people in one room) for a month! The company promises calls back and they do not do so! I have contacted them over 20 times in a month and they are so unorganized and seem to have little to no info of what has been done or by who! They refuse to replace my furnace and keep sending out workers, that can't seem to fix the problem. Common Sense, Would tell them it is cheaper to just replace! My pips will freeze, if they don't get this fixed......ARE THEY WANTING ANOTHER CLAIM FOR THAT? view less
      I pay $45 a month and have a $85 deduct. My furnace went out over a month ago! They have sent out many contractors over the month,from dif. companies all diagnosing dif. problems. My children and I have been keeping warm in one small bedroom with ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #18
      Ras Sager, Whitesville - KY 01/16/14
        Rating : 2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating
      • Customer Service: 4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating4 Star Rating
      • Repair Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Overall Rating: 2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating2 Star Rating

      So far I am no impressed. I am currently have issues with my furnace and called Residential MD to get a HVAC person over. The closest they have in the network is 120 miles away??? The vendor stated they won't service that far and apparently, none of the 15-20 Heat & Air Con companies in city 15 miles away is in the network... even further. 27 hours after the claim was called in they still can't find anyone in the network.... Need to find my own and the Customer Service Rep stated they would "review the work or what the vendor found and could pay them if the work qualified..." The Service folks on the phone are very polite and pleasant to talk to but it seems they have no idea what happens after they forward the claim to "the other people" in their company. Sad they can't call me with updates even though they ask if my phone number is up to date each time I called them for the status.
      jld hey view less
      So far I am no impressed. I am currently have issues with my furnace and called Residential MD to get a HVAC person over. The closest they have in the network is 120 miles away??? The vendor stated they won't service that far and apparently, ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #17
      eRelations Specialist Residential MD, Sunrise - FL 12/04/13

      Re: #15

      C. Havenburg, I apologize for any misunderstanding on billing for Residential MD. Rest assured, our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment of warranty premiums. I would like to address your experience. Please send me an email at [email protected] and provide your name, property address and phone number with best time to contact you. I will investigate the situation and report back to you as soon as possible.

      --Stephanie eRelations Specialist Residential MD view less
      Re: #15

      C. Havenburg, I apologize for any misunderstanding on billing for Residential MD. Rest assured, our process is to obtain authorization directly from our members in order to charge for payment of warranty premiums. I would ... view more
       Rate this review: Add rating 0  Subtract rating 0  #16
      C. Havenburg, Kirkland - WA 11/20/13
        Rating : 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Customer Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Service Timeliness: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Repair Service: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating
      • Overall Rating: 1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating1 Star Rating

      We received a check in the mail from our mortgage company Ocwen Loan Servicing, LLC. The check said clearly it was a refund check for an overpayment. My wife and I thought it was odd they didn't just apply it to the principle, but since the check was clearly from our mortgage broker we cashed it. After cashing it, we were charged 54.95 per month. The check was an enrollment voucher into their program. They refuse to refund any of the money and when I asked to speak to a manager I was denied saying no managers are around, but one will call you back in 24-48 hours. (still waiting...) They obfuscated their intentions by disguising the check as a refund check when it was actually an enrollment check. This company is shady as hell and I would stay away unless you enjoy being stolen from! view less
      We received a check in the mail from our mortgage company Ocwen Loan Servicing, LLC. The check said clearly it was a refund check for an overpayment. My wife and I thought it was odd they didn't just apply it to the principle, but since the check ... view more
       Rate this review: Add rating 1  Subtract rating 0  #15

    Pages: [2] 1 Next

    Write a Review for Residential MD Home Warranty


     
    $

    Let’s keep things clean!

    We will not allow short or abusive comments. Existing customers post reviews and companies respond. You cannot edit your review after 24 hours. Contractors must post the reviews at vendors area.

    Customer Service
    Service Timeliness
    Repair Service
    Overall Rating

    three + = 9

    Questions? Check out the FAQs section which will answer common questions.